Bohemia Travel - Turistička Agencija

Opšti uslovi hotelskih rezervacija

1. OPŠTI USLOVI I ODREDBE ZA REZERVACIJE HOTELA

 

1.1. Ovi Opšti uslovi i odredbe važe za sve rezervacije hotela izvršene na ovoj web stranici. Jednom rezervacijom se mogu rezervisati maksimalno 3 hotelske sobe. Rezervacije za više od 3 sobe treba izvršiti preko agencije. Ako želite da rezervišete više od 3 sobe, možete ih podeliti i napraviti nekoliko odvojenih rezervacija. U slučaju da to učinite, agencija zadržava pravo da naplati dodatnu naknadu ili otkaže izvršene rezervacije.

 

2. Svi lični podaci uneti u sistem za rezervacije koriste se isključivo u svrhu rezervacije.

 

3. Vaša rezervacija je važeća tek nakon što primite vaučer na adresu e-pošte koju ste naveli. ( potvrdu )

 

4. Nakon što je rezervacija uplaćena, ona je obavezujuća. Svi uslovi za promenu i otkazivanje rezervacije stupaju na snagu. U slučaju da agencija ne primi puni iznos za izvršenu rezervaciju do 20 dana pre datuma prijave, agencija ima pravo da otkaže rezervaciju.

 

5.1. Plaćanje se vrši odjednom ili na rate.

 

5.2. Ako rezervišete smeštaj u poslednjih 20 dana pre planiranog datuma prijave, ukoliko ima slobodnih mesta, potrebno je da odmah uplatite celokupni iznos rezervacije.

 

5.3. U slučajevima kada rezervacija ima status „nepovratljivo“ (penali su 100% u trenutku potvrde), potrebna je trenutna uplata punog iznosa rezervacije.

 

6. Svi uslovi plaćanja i otkazivanja za određenu rezervaciju navedeni su u pisanoj formi u odgovarajućem zahtevu.

 

7. U slučaju da klijent nije izvršio uplatu ili je prekršio uslove plaćanja, agencija ima pravo, bez saglasnosti klijenta, da otkaže rezervaciju. U tom slučaju, agencija ne snosi odgovornost prema klijentu i ne duguje nadoknadu ili penale.

 

8. U slučaju da nastanu okolnosti koje sprečavaju agenciju da ispuni tražene usluge u predviđenom roku, iz razloga nezavisnih od nje, agencija može, bez saglasnosti klijenata i bez odgovornosti, izvršiti sledeće izmene, koje klijent prihvata kao nesuštinske promene ugovora: 

 

- Da promeni hotel u kome su klijenti smešteni hotelom iste ili više kategorije, pod istim uslovima smeštaja i u istom pansionu; U ovim slučajevima, agencija ne snosi odgovornost prema klijentu i ne duguje nadoknadu ili penale.

 

Ukoliko je rezervacija otkazana iz razloga koji su viša sila  agencija će vratiti uplaćeni iznos od strane klijenta i neće biti odgovorna za bilo kakvu dodatnu nadoknadu.

 

9. U slučajevima kada rezervacija ima status „u procesu“, potrebno je dodatno potvrđivanje od strane agencije o dostupnosti slobodnih mesta. Klijent je dužan da poštuje rokove plaćanja iz tačaka 5 i 6.

 

10. Svako otkazivanje određene rezervacije mora se izvršiti pismenim putem u kancelariji gde je rezervacija plaćena ili podnošenjem zahteva za otkaz putem „prijave klijenta“ na web stranici agencije. Obavezan uslov je navođenje broja rezervacije.

 

11. Konačna cena rezervacije odnosi se na broj soba, vrste soba i navedeni period boravka koji ste izabrali i, po pravilu, ne uključuje lokalne takse. Ove takse  klijenti plaćaju na recepciji hotela. Pansion za obroke je naznačen za svaku konkretnu rezervaciju. Tamo gde je doručak, ručak ili večera uključen u cenu, to je izričito navedeno. Ukoliko postoji mogućnost zahteva za obroke uz dodatnu naknadu, to je naznačeno u samom zahtevu za rezervaciju.

 

12. U slučaju zahteva za smeštaj u trokrevetnoj sobi, klijenti treba da imaju u vidu da treći ležaj u većini hotela predstavlja pomoćni ležaj, rasklopivi kauč ili pomoćni krevet, tj. nije standardni krevet. Dodatni ležaj smanjuje prostor u sobi i može biti neudoban za tri odrasle osobe. preporučuje se da se dodatni ležaj koristi samo za decu do 12 godina.

 

13. Sve posebne zahteve  hotel potvrđuje na licu mesta, ako je moguće. Ukoliko ove dodatne  usluge zahtevaju doplatu, ona treba da se izvrši na licu mesta, prilikom prijave.

 

14. Za decu mlađu od 12 godina važe posebni popusti. Da biste koristili ove popuste, potrebno je prilikom rezervacije navesti uzrast deteta na dan odlaska iz hotela. U slučaju da su podaci netačni, klijent plaća razliku do pune vrednosti rezervacije.

 

15. Za decu mlađu od 18 godina, koja putuju sama ili sa jednim od roditelja, potrebna je overena izjava oba roditelja da se slažu da njihovo dete putuje u inostranstvo, Original, putnik treba da nosi sa sobom tokom putovanja. U slučaju nepoštovanja ovih uslova, agencija ne snosi odgovornost i sve neprijatnosti i šteta nastale time idu na teret oštećenih.

 

16. Kategorija hotela se određuje prema zakonodavnim karakteristikama dotične zemlje. Informacije o sadržajima i uslugama koje nudi svaki hotel pružaju sami hoteli na dan njihovog uključivanja u sistem rezervacija i agencija ne snosi odgovornost za eventualnu neusaglasenost sa prethodno objavljenim informacijama o njima.

 

17. Prijava u hotele  je obično posle 14 časova. Check out u sobama obicno je (poslednjeg dana) boravka do 11 časova. U slučaju da planirate da se prijavite u izabrani hotel kasno uveče (posle 22 časa), preporuka je da kontaktirate hotel i lično obavestite recepciju. ( vazi za individualne goste) Sva objavljena vremena su po lokalnom vremenu destinacije.

 

18. Agencija ne snosi odgovornost za probleme vezane za smeštaj kućnih ljubimaca, ukoliko nisu pismeno navedeni prilikom rezervacije (ukoliko su hoteli pet-friendly).

 

19. Agencija ne snosi odgovornost za gubitak vrednih stvari, novca i dokumenata ostavljenih u hotelskoj sobi.

 

20. Agencija ne odgovara za štetu nastalu neizvršenjem ili netačnim izvršenjem usluge, u slučaju više sile ili događaja koji touroperator kao i parneri na destinaciji ne mogu predvideti ili izbeći u dobroj veri u izvršenju svojih obaveza.

 

21. Agencija ne odgovara za netačno popunjavanje formulara za rezervaciju od strane klijenta. Netačno popunjavanje imena može dovesti do toga da granične vlasti odbiju da vam dozvole ulazak u dotičnu zemlju i odbijanje smeštaja.

 

22. Agencija ne odgovara, ne obeštećuje i ne nadoknađuje gostima koji su odbili da koriste uslugu ili njen deo. Agencija ne nadoknađuje i ne kompenzuje turistima troškove koji prelaze plaćenu uslugu.

 

23. Agencija ne odgovara klijentima za neizdavanje vize kada je to potrebno. Ukoliko se dostave uredna dokumenta, a putniku je odbijena viza, uplaćeni iznosi se ne vraćaju. U slučaju odbijanja vize zbog prezentacije nepotpunih, netačnih i lažnih dokumenata, prethodnih prekršaja  u dotičnoj zemlji, nepoštovanja rokova za podnošenje dokumenata, kao i nepojavljivanja na razgovor u konzularnim predstavništvima gde je to potrebno, usluga se otkazuje i obracunavaju  se predviđene kazne navedene u tačkama 5 i 6.

 

24. Agencija nije odgovorna za radnje graničnih i carinskih službi, avio-kompanija, autobuskih i železničkih prevoznika i ne nadoknađuje štetu klijentima, bez obzira na to što su zbog tih radnji propustili deo usluge ili čak celu uslugu.

 

25. U slučaju štete u hotelima u kojima borave, konkretni počinilac ili počinioci preuzimaju materijalnu odgovornost za štetu, uključujući I placanje  na licu mesta, kada to zahteva politika hotela .

Agencija ne snosi troškove ovog postupka i ne duguje nadoknadu i odštetu u slučaju eventualne promene rasporeda i sadržaja traženih usluga, uključujući i putnike  koji nisu odgovorni za štetu, ali koriste uslugu zajedno sa licem odgovornim za štetu.

 

26. Agencija ne snosi troškove vezane za konzumaciju hrane i pića van plaćenog pansiona, bez obzira da li ih je klijent naručio ili ne.

 

27. Prilikom rezervacije hotela, može se dodati individualni ili grupni transfer uz dodatnu naknadu.

 

Transferi koji nisu iskorišćeni krivicom klijenta /avio-kompanije /autobuskog ili železničkog prevoznika / trajektne kompanije i drugih pružalaca usluga ne podležu nadoknadi, njihova vrednost se ne vraća i ne predstavljaju osnov za potraživanja sa njegove strane.

 

28. U slučaju netačnog izvršenja usluge, KLIJENT je dužan da odmah obavesti AGENCIJU. Obaveštenje mora biti izvršeno u pisanoj formi ili u drugom obliku, uključujući putem e-pošte ili drugog tehničkog sredstva koje omogućava njegovu reprodukciju.

 

29. Klijent ima pravo, u roku od 15 dana od korišćenja usluge, da podnese reklamaciju u vezi sa pruženom uslugom pismeno ili usmeno u kancelariji gde je rezervacija plaćena ili na e-poštu belgrade@bohemia.rs. Klijent ima pravo na nadoknadu do iznosa prve noći boravka. Agencija ne snosi odgovornost za reklamacije na usluge izabrane na licu mesta. Reklamacije se razmatraju u roku od 8 dana od njihovog prijema i ako ima povraćaj novca to treba da se izvrsi u roku od 15 dana.

 

30. U slučaju pravnog spora, on će biti rešen kod nadležnog Suda u Beogradu.

 

31. Za nerešena i druga pitanja primenjivaće se odredbe Zakona o turizmu, Trgovačkog zakona i ostalog važećeg zakonodavstva Republike Srbije.

 

Upoznat/a sam sa opštim uslovima i prihvatam ih.